22 Haziran 2010 Salı

Tatil

Tatil kelimesi bile soyle bir bakislari degistiriyor, hafif bir rahatlama olusturuyor sanki. Kelime koken itibari ile arapca, turetildigi kok kelime ise atalet, yani boslukta bulunma atil olma, ise yararligin disinda kalma vs. Zaten tatil olmak istedigin yerde erken kalkma derdi olmadan, isten gucten uzak, bilgisayarsiz hatta mumkunse telefonsuz bir zaman gecirmek icin degil mi? Benimki degil :)

Bahari kovalayan yaz kapiya dayaninca herkeste bir kendini salivermislik goze carpiyor. Artik neredeyse ofiste yasadigina inandigim Cinli arkadaslar bile sasilacak dercede gec gelip erken cikmaya basladi. Icim gidiyor soyle guzel bir tatil icin. En son ne zman tatile gittigimi dusundum, cevap cok ic acici degil maalesef. Yil 2007'de 3 gunluk Akcay. Onun oncesine donersek, yil 2004 1 hafta Mudanya. Daha oncesine donmek istemiyorum o zman tatil anlayisim bile farkliydi, cook gezdim o zamanlar cok. Eger son iki ornekten yola cikarak bir baginti kurarsak her uc yilda bir tatile cikmeme gerekir ki o da bu yil olmali. Ama ben hala burdayim :(

Sabahlari dinc uyanip zippala zippala etrafta dolananlardan degilim ben, daha cok gecenin ikisinde gozleri cin gibi acik uyuma zorlugu cekenlerdenim. Meslegimi de ona gore secmistim ama bir yanlislik oldu :) Ama Akcay'da gecen 3 gunu hatirliyorum da sabahin saat 6sinda kalkip usulca odadan cikip dogru denizeee. 1-2 saat sonunda kahvalti ve gene denize. ogle yemegi azcik gezinme tozunma gene denizee aksam yemegi ve Akcay'in kesfedilmeyi bekleyen tum sokaklari caddeleri alisveris mekanlari artik ne gelirse onumuze:) Uc gunun bu kadar kisa oldugunu o zaman ogrenmistim.

Tek basina biseyler yapmayi sevenlerden degilim ben, hatta tek basima yemek yemektense ac kalmayi tercih ederim cogunlukla. Akcay'i bu kadar guzel yapan seylerden biri de canimcigimla beraber olmakti.

Her ne kadar tam olarak tatilden sayilmasa da buraya oldukca yakin bir gol kiyisina gittik bu gun. Bu kez canimcim yanimda degildi maalesef, daha onceden Neew York-New Jersey maceralarindan tanidiginiz RS ile beraberdik. Her ne kadar bir gorev uzerine gitmis olsak da, gorevimiz yuzmeyi ogrenmek/ogretmek olunca gorev olmaktan cikti tabii. Gunesin son isiklarina kadar suyun icinde olmanin keyfini cok ozlemisim. Yuzduk, atistirdik kosusturduk falan ama bunlarin hepsi sanki refresh dugmesine basmak gibi oldu. Daha pazartesiye kadar kocaamaaan bir pazar gunu var onumde. Bu tazeligi butun hafta korumak lazim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder